Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
5
spoza listy
Status:
Warianty tytułu:
An assessment of portal to learn foreign languages
Autorzy: Szmit Marek, Wojtaszko Paweł, Kozieł Grzegorz
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2020
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski | angielski
Wolumen/Tom: 14
Strony: 14 - 18
Bazy: BazTech
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 30 marca 2020
Abstrakty: polski | angielski
Nauka języków obcych staje się coraz bardziej popularna. Wiele osób dec yduje się na naukę, ale w wielu przypadkach istnieją pewne bariery. W małych miasteczkach i wioskach nie ma wykwalifikow anych nauczycieli. Ten problem można rozwiązać za pomocą z dalnego nauczania. Ostatnio jest to popularna metoda tworzenia lekcji języka za pośrednictwem komunikatorów głosowych. Taka metoda powinna by ć wspierana przez inne narzędzie do wysyłania zadań do wykonania stude ntom lub do ich zbadania. Portal wspierający naukę językó w obcych i zapewniający komunikację między nauczycielem a studentami został stworz ony przez autorów. Celem artykułu jest przedstawienie jego możliwości i sprawdzenie jego przydatności.
Foreign languages learning is becoming more and more popular. A lot of people decides to start learning but in many cases some barriers exist. In small towns or villages there are no qualified teachers. This pro blem can be solved by remote teaching. Last time it is a popular method to make language lessons via voice communicators. Such a metho d should be supported by another tool to send tasks to do to stude nts or to examine them. A portal to support learning foreign languages and to ensure communication between teacher and students was created by authors. The goal of the paper is to present its capabilities and to verify its usefulness.