Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
5
spoza wykazu
Status:
Autorzy: Kaczorowska Monika, Tokovarov Mikhail, Pańczyk Beata, Plechawska-Wójcik Małgorzata
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: angielski
Strony: 5869 - 5877
Web of Science® Times Cited: 0
Bazy: Web of Science
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 14th Annual International Technology, Education and Development Conference
Skrócona nazwa konferencji: INTED 2020
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 2 marca 2020 do 4 marca 2020
Miasto konferencji: Valencia
Państwo konferencji: HISZPANIA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
Movies, music, shops, social media, games - all these are available on mobile phones. Let's try to use this addiction also in IT education. Numerical methods course is treated as a difficult and not liked by IT students. In order to support learning and programming of numerical methods, the mobile application was introduced. The application is an extension of the interactive application, presented during INTED2017 and INTED2018 conferences. The main goal of this paper is to present the application but also examine if it really helps students and improves numerical methods teaching process. The article also analyses quantitative indicators comparing the effectiveness of learning and level of satisfaction of students benefiting from the mobile educational application. The research was conducted on randomly selected group of Computer Science students. The results have been also developed using a survey. In the survey, students expressed their opinion on the effectiveness of learning using the mobile application in comparison to traditional teaching methods.