Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
20
konferencja
Status:
Autorzy: Miłosz Marek, Chmielewska Magdalena
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: angielski
Strony: 1 - 5
Web of Science® Times Cited: 1
Bazy: Web of Science
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 13th International Conference on Human System Interaction
Skrócona nazwa konferencji: HSI 2020
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 6 czerwca 2020 do 8 czerwca 2020
Miasto konferencji: Tokio
Państwo konferencji: JAPONIA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
The article presents the methodology used to analyse the usability of the e-government online service intended for a wide audience. These recipients are to use the service without initial training, solving problems with the help of the call centre service. In the study, three research groups were used, implementing scenarios which will be most often realised in the service. A whole range of methods and research techniques of software interfaces have been used in the research, such as: user scenario, survey (own, but also in accordance with SUS methodology), eye-tracking technique, phono-video recording, concurrent think aloud protocol and individual in-depth interview. The data obtained as a result of the study were processed by usability experts in order to develop recommendations for improvement of the service interface. The usability report was used to increase the usability of the e-government online service during its development