Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
5
spoza listy
Status:
Warianty tytułu:
Platforma e-learningowa „Quizer” jako narzędzie tworzenia interaktywnych quizów z funkcjonalnością multiplayer
Autorzy: Dziedzic Krzysztof, Gudków Marek, Wiśniewski Tomasz
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2020
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Wolumen/Tom: 15
Strony: 196 - 201
Bazy: BazTech
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 30 czerwca 2020
Abstrakty: angielski | polski
Modern IT and teaching solutions are increasingly used in the distance learning process. The introduction of game ele- ments in the e-learning allows to increase the interest and motivation of the user when performing tasks. The "Quizer" e-learning platform has been designed to create interactive multimedia courses with elements of gameplay, including the multiplayer format. The paper discusses the technologies and tools used to build the platform. An example of a game designed in a multiplayer format is presented.
W procesie kształcenia na odległość coraz częściej stosowane są nowoczesne rozwiązania inf ormatyczne i dydaktyczne. Wprowadzenie do e- learningu elementów rozgrywki pozwala na zwiększenie zainteresowania i motywacji użytk ownika podczas wykonywania stawianyc h mu zadań. Platforma e - learningowa „Quizer” powstała z myślą tworzenia interak- tywnych kursów multimedialnych z elementami rozgrywki, w tym w formacie multiplay er. W pracy omówiono zasto- sowane do budowy platformy technologie i narzędzia. Przedstawiono przy kład gry wykonanej w formacie multiplayer