Zalety i wady zajęć e-lerningowych w nauczaniu matematyki
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
9
Lista B
Status: | |
Warianty tytułu: |
Advantages and disadvantages of e-learning classes in the teaching of math
|
Autorzy: | Łazuka Ewa, Wlaź Paweł |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Rok wydania: | 2018 |
Wersja dokumentu: | Elektroniczna |
Język: | polski |
Wolumen/Tom: | 4 |
Strony: | 3 - 8 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | TAK |
Nazwa konferencji: | VI Międzynarodowa Konferencja Naukowa Technologie Edukacyjne 2018 |
Termin konferencji: | 8 czerwca 2018 do 10 czerwca 2018 |
Miasto konferencji: | Szczecin |
Państwo konferencji: | POLSKA |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Otwarte czasopismo |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 30 października 2018 |
Abstrakty: | angielski |
The aim of this paper is to present the main ideas of e-learning and analyze the benefits and problems resulting from its use in the education process. Particular emphasis was put on the issue of the use of e-learning in the process of mathematical education. The considerations were illustrated by specific examples from the field of mathematics. The paper was enriched with the authors’ observations and conclusions, which are the result of their personal experience in the use of distance teaching methods. |