Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
9
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Advantages and disadvantages of e-learning classes in the teaching of math
Autorzy: Łazuka Ewa, Wlaź Paweł
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2018
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: polski
Wolumen/Tom: 4
Strony: 3 - 8
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: VI Międzynarodowa Konferencja Naukowa Technologie Edukacyjne 2018
Termin konferencji: 8 czerwca 2018 do 10 czerwca 2018
Miasto konferencji: Szczecin
Państwo konferencji: POLSKA
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 30 października 2018
Abstrakty: angielski
The aim of this paper is to present the main ideas of e-learning and analyze the benefits and problems resulting from its use in the education process. Particular emphasis was put on the issue of the use of e-learning in the process of mathematical education. The considerations were illustrated by specific examples from the field of mathematics. The paper was enriched with the authors’ observations and conclusions, which are the result of their personal experience in the use of distance teaching methods.