Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Michałowska Joanna, Pytka Jarosław, Tofil Arkadiusz, Józwik Jerzy, Puzio Łukasz, Krupski Piotr
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Strony: 249 - 254
Web of Science® Times Cited: 2
Scopus® Cytowania: 2
Bazy: Web of Science | Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 7th IEEE International Workshop on Metrology for AeroSpace
Skrócona nazwa konferencji: MetroAeroSpace 2020
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 22 czerwca 2020 do 24 czerwca 2020
Miasto konferencji: Pisa
Państwo konferencji: WŁOCHY
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
The article is concerned with the assessment of the electromagnetic field produced by the devices that aircrafts are equipped with. Three different types of training aircrafts were selected for the analysis. The airplanes utilised in the research differed in terms of wings and stabilator systems. The following machines were compared: Top Decker Cessna C172, low Decker Aero AT-3 and helicopter Robinson R44. The values of electromagnetic field intensification obtained that can affect the pilot were compared with the limit and normative ones. The maximum values taken with the ESM-100 meter within the frequency ranging from 5Hz to 400kHz were registered for the Robinson R44 in the pilot cockpit during the machine operation. The highest value of electric component intensification obtained was E=0.88 kV/m and magnetic induction was B=6219nT for the Robinson R44 avionics.