Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Grabowski Łukasz, Sochaczewski Rafał, Barański Grzegorz, Biały Michał
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Strony: 620 - 624
Web of Science® Times Cited: 3
Scopus® Cytowania: 3
Bazy: Web of Science | Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 7th IEEE International Workshop on Metrology for AeroSpace
Skrócona nazwa konferencji: MetroAeroSpace 2020
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 22 czerwca 2020 do 24 września 2020
Miasto konferencji: Pisa
Państwo konferencji: WŁOCHY
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
Precise fuel dosage as one of the key factors behind the power supply system can affect the correct course of combustion which in the diesel engine is determined by injection, i.e. injection time and injection angle. This paper presents the research results on a control unit of an aircraft diesel opposite engine. The measured parameters included the mass flow rate of injectors operated by six control channels (3-cylinder engine, 2 injectors per cylinder). Defined by crankshaft speed and injection time, the test conditions corresponded to conditions of take-off power, cruising power and warm up. The examination of the results showed that fuel mass in each of the channels of the control unit is different.