Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Warianty tytułu:
Electric vehicle fleet management in intelligent networkscharging control and optimization issues
Autorzy: Chudy Aleksander
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Strony: 183 - 195
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 30 września 2020
Abstrakty: polski | angielski
W artykule przedstawiono informacje na temat zarządzania flotą pojazdów elektrycznych w sieciach inteligentnych. Poruszono kwestię skoordynowanego ładowania wraz ze scharakteryzowaniem scentralizowanej oraz zdecentralizowanej metody zarządzania ładowaniem.Zawarto również wiadomości na temat podstaw matematycznych technik optymalizacyjnych z uwzględnieniem funkcji celu, warunków ograniczających oraz algorytmu rozwiązywania.
The article presents information about the management of electric vehicle fleets in smart grids. The issue of coordinated charging is addressed, together with the characteristics of a centralised and decentralised charging control method. The article also includes information about the mathematical basis of optimisation techniques, taking into account the objective function, constraint conditions and the solution algorithm.