Effective marketing communication toward current trends in consumer behaviour
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
5
spoza listy
Status: | |
Autorzy: | Wyrwisz Joanna |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Rok wydania: | 2019 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | angielski |
Numer czasopisma: | 2 |
Wolumen/Tom: | 12 |
Strony: | 87 - 95 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Otwarte czasopismo |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja autorska |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 1 grudnia 2019 |
Abstrakty: | angielski |
The purpose ofthe article is to describe current trends in consumer behaviour in the context changing in present market environment. On the one hand those changes affect searching, choosing and buying of new products and brand. On the other they refer directly to the new ways of meeting consumers’ needs and desire. In both cases Internet, advance technologies and new method of marketing communication determine decision in buying processes. In particular new media, social media, content and influencer marketing are the most important and effective instruments of communication with clients and the whole attendees of market environment. The article presents the research approach based on literature and spin-off examinations. The article indicates the characteristics of the current new trends in consumer behaviour. Specify, conditioning and market implication of new attitude of customer toward marketing communication were presented. |