Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
5
spoza listy
Status:
Autorzy: Wyrwisz Joanna
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2019
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 2
Wolumen/Tom: 12
Strony: 87 - 95
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja autorska
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 1 grudnia 2019
Abstrakty: angielski
The purpose ofthe article is to describe current trends in consumer behaviour in the context changing in present market environment. On the one hand those changes affect searching, choosing and buying of new products and brand. On the other they refer directly to the new ways of meeting consumers’ needs and desire. In both cases Internet, advance technologies and new method of marketing communication determine decision in buying processes. In particular new media, social media, content and influencer marketing are the most important and effective instruments of communication with clients and the whole attendees of market environment. The article presents the research approach based on literature and spin-off examinations. The article indicates the characteristics of the current new trends in consumer behaviour. Specify, conditioning and market implication of new attitude of customer toward marketing communication were presented.