Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
1
spoza listy
Status:
Warianty tytułu:
Comparison of GTK+ and Qt libraries in game development
Autorzy: Drzas Kamil, Alchimowicz Dominik, Pańczyk Maciej
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2018
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski | angielski
Wolumen/Tom: 6
Strony: 55 - 58
Bazy: BazTech
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 30 marca 2018
Abstrakty: polski | angielski
Programowanie gier składa się z wielu elementów. Implementacja podstawowych funkcji takich jak renderowanie obrazu czy obsługa dźwięku wymaga użycia niskopoziomowych bibliotek i dużej wiedzy. ĝrodowiska do tworzenia interfejsów graficznych aplikacji, ze względu na ich funkcjonalnoĞć, mogą być atrakcyjnym wyborem w przypadku tworzenia prostych gier. Artykuł przedstawia porównanie dwóch popularnych bibliotek: GTK+ oraz Qt.
Game development consists of many elements. Implementation of basic features such as rendering and sound handling requires usage of low level libraries and deep knowledge. Libraries that help to create user interfaces (UI), because of their functionality, may be an attractive platform for creating basic games. This paper presents the results of comparison of the two popular libraries: GTK+ and Qt.