Pomiar efektywności przedsiębiorstw sektora e-commerce – wyniki badań
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
40
Lista 2021
Status: | |
Autorzy: | Buraczyńska Barbara |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Rok wydania: | 2020 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | polski |
Numer czasopisma: | 7 |
Strony: | 28 - 34 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | NIE |
Abstrakty: | polski |
Efektywność jest pojęciem niejednoznacznym i definiowanym w różnorodny sposób. W artykule przedstawiono problematykę pomiaru efektywności podmiotów gospodarczych prowadzących sklepy internetowe. Wskazano wskaźniki efektywności typowe dla firm sprzedających przez Internet, a następnie wybrano te, które posłużyły do oceny efektywności przedsiębiorstw e-commerce w badaniach kwestionariuszowych. Wyniki badań zostały poddane analizie i dyskusji, która uwzględniała specyfikę firm prowadzących sklepy internetowe. Przeprowadzone badania kwestionariuszowe pokazały zalety i wady stosowania wybranych wskaźników do pomiaru efektywności. |