Pomiar efektywności przedsiębiorstw sektora e-commerce – wyniki badań
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
40
Lista 2021
| Status: | |
| Autorzy: | Buraczyńska Barbara |
| Dyscypliny: | |
| Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
| Rok wydania: | 2020 |
| Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
| Język: | polski |
| Numer czasopisma: | 7 |
| Strony: | 28 - 34 |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | NIE |
| Abstrakty: | polski |
| Efektywność jest pojęciem niejednoznacznym i definiowanym w różnorodny sposób. W artykule przedstawiono problematykę pomiaru efektywności podmiotów gospodarczych prowadzących sklepy internetowe. Wskazano wskaźniki efektywności typowe dla firm sprzedających przez Internet, a następnie wybrano te, które posłużyły do oceny efektywności przedsiębiorstw e-commerce w badaniach kwestionariuszowych. Wyniki badań zostały poddane analizie i dyskusji, która uwzględniała specyfikę firm prowadzących sklepy internetowe. Przeprowadzone badania kwestionariuszowe pokazały zalety i wady stosowania wybranych wskaźników do pomiaru efektywności. |