Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
40
Lista 2021
Status:
Autorzy: Buraczyńska Barbara
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2020
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 7
Strony: 28 - 34
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski
Efektywność jest pojęciem niejednoznacznym i definiowanym w różnorodny sposób. W artykule przedstawiono problematykę pomiaru efektywności podmiotów gospodarczych prowadzących sklepy internetowe. Wskazano wskaźniki efektywności typowe dla firm sprzedających przez Internet, a następnie wybrano te, które posłużyły do oceny efektywności przedsiębiorstw e-commerce w badaniach kwestionariuszowych. Wyniki badań zostały poddane analizie i dyskusji, która uwzględniała specyfikę firm prowadzących sklepy internetowe. Przeprowadzone badania kwestionariuszowe pokazały zalety i wady stosowania wybranych wskaźników do pomiaru efektywności.