Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Gąsior Marcin
Rok wydania: 2012
Wersja dokumentu: Drukowana
Język: polski
Numer czasopisma: 25
Wolumen/Tom: 711
Strony: 41 - 52
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski
Proces wyboru przez konsumenta miejsca transakcji jest często równie interesujący i złożony jak samo podejmowanie wyboru konkretnego produktu bądź marki. Sposób podjęcia tej decyzji jest szczególnie ważny z punktu widzenia przedsiębiorstw o charakterze handlowym, w przypadku których oferta może być zbliżona, bądź nawet taka sama, zaś konkurowanie i budowanie przewagi odbywa się na podstawie czynników związanych raczej z procesem sprzedaży niż z samym produktem. W artykule zaprezentowano wyniki badań czynników decydujących o wyborze sklepu przez konsumentów indywidualnych rynku technologii informacyjnych. ocenie poddana została istotność poszczególnych zdiagnozowanych wymiarów, różnice w ich odbiorze pomiędzy mężczyznami i kobietami, a także stopień ich skorelowania zarówno między sobą, jak i ze zmiennymi odzwierciedlającymi profil respondenta.