Marketing partyzancki - mocne i słabe strony w komunikaacji marketingowej organizacji
Artykuł w czasopiśmie
Status: | |
Autorzy: | Wyrwisz Joanna |
Rok wydania: | 2012 |
Wersja dokumentu: | Drukowana |
Język: | polski |
Numer czasopisma: | 26 |
Wolumen/Tom: | 712 |
Strony: | 123 - 132 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | NIE |
Abstrakty: | polski |
Marketing partyzancki stanowi niestandardowe narzędzie komunikacji marketingowej, które wykorzystuje rozmaite techniki oparte na odpowiednio dobranym haśle przewodnim i nazwie. Partyzanckie kampanie promocyjne cechuje wiele korzyści (m.in. funkcjonalność, trafne dotarcie do grupy docelowej, niski budżet). Stosowanie technik marketingu partyzanckiego niesie za sobą także pewne niebezpieczeństwa (prawne, etyczne, społeczne). |