Marketing partyzancki - mocne i słabe strony w komunikaacji marketingowej organizacji
Artykuł w czasopiśmie
| Status: | |
| Autorzy: | Wyrwisz Joanna |
| Rok wydania: | 2012 |
| Wersja dokumentu: | Drukowana |
| Język: | polski |
| Numer czasopisma: | 26 |
| Wolumen/Tom: | 712 |
| Strony: | 123 - 132 |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | NIE |
| Abstrakty: | polski |
| Marketing partyzancki stanowi niestandardowe narzędzie komunikacji marketingowej, które wykorzystuje rozmaite techniki oparte na odpowiednio dobranym haśle przewodnim i nazwie. Partyzanckie kampanie promocyjne cechuje wiele korzyści (m.in. funkcjonalność, trafne dotarcie do grupy docelowej, niski budżet). Stosowanie technik marketingu partyzanckiego niesie za sobą także pewne niebezpieczeństwa (prawne, etyczne, społeczne). |