Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Wyrwisz Joanna
Rok wydania: 2012
Wersja dokumentu: Drukowana
Język: polski
Numer czasopisma: 26
Wolumen/Tom: 712
Strony: 123 - 132
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski
Marketing partyzancki stanowi niestandardowe narzędzie komunikacji marketingowej, które wykorzystuje rozmaite techniki oparte na odpowiednio dobranym haśle przewodnim i nazwie. Partyzanckie kampanie promocyjne cechuje wiele korzyści (m.in. funkcjonalność, trafne dotarcie do grupy docelowej, niski budżet). Stosowanie technik marketingu partyzanckiego niesie za sobą także pewne niebezpieczeństwa (prawne, etyczne, społeczne).