Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Skowron Stanisław, Jakubiuk Ewa
Rok wydania: 2012
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 26
Wolumen/Tom: 712
Strony: 94 - 107
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski | angielski
Visual mechendising jest szczególnym sposobem komunikacji przedsiębiorstwa z klientem. Ta nowa forma promocji zwiększa rozpoznawalność danego sklepu, pomaga budować jego wyjątkowy wizerunek, a także wpływa na wzrost sprzedaży. Badania wykazały, że należy w nim widzieć skuteczny sposób przyciągania klienta do sklepu, budowania właściwej oferty sprzedażowej oraz inspirowania do zakupu. W artykule wskazano również na kierunki rozwoju visual merchendisingu, aby lepiej wykorzystać jego potencjał możliwości jako instrumentu marketingowego.
Visual merchandising is a specific way of company communication with its consumers. This modern form of promotion increases recognition of a shop, it helps in creation of its unique image and additionally it improves the sales results. Research shows that visual merchandising should be perceived as the efficient way of attracting consumers, creating appropriate atmosphere of the trade space, exposing the attractiveness of the sales offer and inspiring the purchase. The paper additionally presents the direction of changes of the visual merchandising development in order to be able to maximize its potential as the marketing instrument.(original abstract)