Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Skulimowski Stanisław, Montusiewicz Jerzy, Badurowicz Marcin, Barszcz Marcin
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,8
Język: angielski
Strony: 132 - 146
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 7 grudnia 2020
Abstrakty: angielski
In the modern world, through the intensification of migration phenomena related to economic factors, security and education, we are dealing with the development of multicultural and multinational environments. In such societies, cross-cultural competence turn out to be very useful. A better understanding of a foreign culture allowsfaster assimilation in business structures as well as during tourist stays. Researchers are still looking for ways to improve education in this area. The authors describe the idea of using virtual reality technologies for this purpose. In their opinion, the immersive nature of this technology can be used to strengthen the educational process.The article describes the process of creating a virtual reality cultural game. The authors also present the results of pilot studies, conducted on a group of students of different nationalities: Poles, Turks, Georgians, Slovenians, Slovaks, and Ukrainians.