Remote access to a hardware and software teaching laboratory:a case study
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
Status: | |
Autorzy: | Suszyński Waldemar, Stęgierski Rafał, Kuczyński Karol |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Arkusze wydawnicze: | 0,7 |
Język: | angielski |
Strony: | 147 - 156 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 7 grudnia 2020 |
Abstrakty: | angielski |
The article provides firstly a discussion ofthe major challenges related to the widely understood notion of remote education. This provides the framework for the presentation of anintegrated remote access system for university teaching resources. Through this means, access can be provided to hardware laboratories, purely virtual labs or mixed environments (with both physical and virtual components)fortraining, scientific or engineering purposes. While some of the solutions of the proposed functionality are complementary to functionality of the products available on the market, most have already been implemented and tested. |