Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Suszyński Waldemar, Stęgierski Rafał, Kuczyński Karol
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,7
Język: angielski
Strony: 147 - 156
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 7 grudnia 2020
Abstrakty: angielski
The article provides firstly a discussion ofthe major challenges related to the widely understood notion of remote education. This provides the framework for the presentation of anintegrated remote access system for university teaching resources. Through this means, access can be provided to hardware laboratories, purely virtual labs or mixed environments (with both physical and virtual components)fortraining, scientific or engineering purposes. While some of the solutions of the proposed functionality are complementary to functionality of the products available on the market, most have already been implemented and tested.