Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

Status:
Warianty tytułu:
Public-Private Partnership as a Way to Fulfill the Needs of the Society
Autorzy: Blicharz Piotr, Gąsior Marcin
Rok wydania: 2010
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 56
Strony: 237 - 245
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski | angielski
Artykuł ma na celu ukazanie partnerstwa publiczno-prywatnego, które umożliwia wykonanie zadań publicznych zgodnie z oczekiwaniami społeczeństwa. Podkreśla się w nim, iż administracja publiczna powinna być nastawiona na budowanie partnerskich relacji pomiędzy uczestnikami partnerstwa publiczno-prywatnego, wliczając w te relacje nie tylko podmioty publiczne i przedsiębiorców, ale również społeczeństwo. W artykule przedstawione zostały również narzędzia służące do bieżącego badania satysfakcji klienta podczas przygotowania i realizacji współpracy w formie partnerstwa publiczno-prywatnego.(abstrakt oryginalny)
The paper aims at the presentation of public-private partnership which allows to perform public tasks according to the expectations of the society. It shows that public administration should be focused on building partner relations among the participants of public-private partnership, and these relations should extend not only to public entities and entrepreneurs, but the society as well. The paper also outlines the tools used for current examination of customer satisfaction in the course of preparation and implementation of cooperation in the form of publicprivate partnership.(original abstract)