Wykorzystanie wybranych narzędzi technologii informacyjno - komunikacyjnej w rozwoju percepcji słuchowej, jako elementu konstytuującego naukę czytania i pisania
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
| Status: | |
| Autorzy: | Gandzel Agnieszka |
| Dyscypliny: | |
| Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
| Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
| Arkusze wydawnicze: | 1,30 |
| Język: | polski |
| Strony: | 99 - 121 |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | TAK |
| Licencja: | |
| Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
| Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
| Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
| Data opublikowania w OA: | 21 lutego 2020 |
| Abstrakty: | polski |
| W opracowaniu podjęto próbę przedstawienia wybranych narzędzi technologii informacyjno-komunikacyjnych w stymulowaniu rozwoju percepcji słuchowej jako elementu przygotowującego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym do nauki czytania i pisania. Zaprezentowano wykorzystanie TIK w edukacji, znaczenie prawidłowego rozwoju percepcji słuchowej dla nauki czytania i pisania, jak również wybrane aplikacje, programy, strony internetowe, które wspomagają ten proces |
