Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Gandzel Agnieszka
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 1,30
Język: polski
Strony: 99 - 121
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 21 lutego 2020
Abstrakty: polski
W opracowaniu podjęto próbę przedstawienia wybranych narzędzi technologii informacyjno-komunikacyjnych w stymulowaniu rozwoju percepcji słuchowej jako elementu przygotowującego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym do nauki czytania i pisania. Zaprezentowano wykorzystanie TIK w edukacji, znaczenie prawidłowego rozwoju percepcji słuchowej dla nauki czytania i pisania, jak również wybrane aplikacje, programy, strony internetowe, które wspomagają ten proces