Wykorzystanie wybranych narzędzi technologii informacyjno - komunikacyjnej w rozwoju percepcji słuchowej, jako elementu konstytuującego naukę czytania i pisania
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
Status: | |
Autorzy: | Gandzel Agnieszka |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Arkusze wydawnicze: | 1,30 |
Język: | polski |
Strony: | 99 - 121 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 21 lutego 2020 |
Abstrakty: | polski |
W opracowaniu podjęto próbę przedstawienia wybranych narzędzi technologii informacyjno-komunikacyjnych w stymulowaniu rozwoju percepcji słuchowej jako elementu przygotowującego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym do nauki czytania i pisania. Zaprezentowano wykorzystanie TIK w edukacji, znaczenie prawidłowego rozwoju percepcji słuchowej dla nauki czytania i pisania, jak również wybrane aplikacje, programy, strony internetowe, które wspomagają ten proces |