Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Mazurek Mateusz, Mielniczuk Jakub, Badurowicz Marcin
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Strony: 84 - 93
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 28 grudnia 2020
Abstrakty: angielski
In this paper the authors are presenting the results of meta-analysis of a several algorithms used in a problem of road artefacts detection (e.g. potholes) based on the accelerometer data. The compared algorithms were implemented from scratch in a black-box method in a new computer system, and the same dataset has been used for comparisons. Six algorithms were compared on a dataset of 12 road fragments, with calculation of sensitivity, precision, false positive rate and time of execution per 100 datapoints. No significant winner has been found, but important notes about usage of the particular solutions has been noted.