Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
40
Lista 2021
Status:
Autorzy: Cygarowska K., Czyż Zbigniew, Karpiński Paweł, Skiba Krzysztof
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2021
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Wolumen/Tom: 1736
Numer artykułu: 012023
Strony: 1 - 10
Scopus® Cytowania: 2
Bazy: Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: V International Conference of Computational Methods in Engineering Science
Skrócona nazwa konferencji: CMES 2020
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 23 listopada 2020 do 26 listopada 2020
Miasto konferencji: Lviv
Państwo konferencji: UKRAINA
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 25 stycznia 2021
Abstrakty: angielski
This article presents a method of strength analysis of the rotorcraft component which is the rotor hub of an unmanned helicopter with a MTOWup to 150 kg. The simulation takesintoaccount two materials of which individual elements are made, i.e. steel and aluminum alloy. The load scheme and element support were defined, and numerical calculations were performed in the Ansys Workbench software. The simulation results were presented in the form of stress maps and were subjected to detailed analysis for individual elements. In the last stage, critical places in the assessment of the strength of the elements were indicated. On the basis of the performed strength analysis, the obtained results were individuallyinterpretedfor each of the tested elements dependingon the adopted safety factors.