Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
40
Lista 2021
Status:
Autorzy: Shvay Roksolyana, Rarot Halina, Shayner Anna
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2020
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 1
Wolumen/Tom: 11
Strony: 225 - 238
Web of Science® Times Cited: 0
Scopus® Cytowania: 0
Bazy: Web of Science | Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 27 czerwca 2020
Abstrakty: angielski
Purpose. The objective of this study is to suggest and demonstrate the feasibility of a new learning model and compare learning outcomes due to the traditional and developed learning models. Methods. The advantages of the developed model are proved in accordance with statistical processing of the pedagogical experiment results using Statistica. The experiment involves 786 students who are aged 13-14 and study in grades 7-8. The time parameters of the duration of individual elements of the lesson in the traditional learning model are consistent with the methodological literature (Horonovska & Samsonova, 1985; Sadovyi, Vovkotrub, & Tryfonova, 2013).