Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Paździor Artur, Sokół Marta
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,65
Język: polski
Strony: 19 - 29
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 28 grudnia 2020
Abstrakty: polski
Kreowanie dodatkowej wartości dla inwestorów jest jedną z miar efektywności działalności gospodarczej. Znajduje ona odzwierciedlanie w cenach rynkowych. W niniejszym artykule przeprowadzono analizę zależności między roczną stopą zwrotu z kapitałów własnych spółek giełdowych sektora medialnego i ceną ich akcji. Wyniki tej analizy nie pozwoliły na jednoznaczną ich ocenę. Potwierdza to dość powszechną opinię o znaczącym wpływie czynników pozafinansowych na kursy giełdowe akcji. Podkreślić należy, że czynniki te w spółkach medialnych pełnią bardzo ważną rolę, dlatego ich wpływ na wartość giełdową podmiotów tego sektora może być szczególnie duży.