Rola jakości obsługi klienta w procesie budowania przewagi konkurencyjnej organizacji
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
Status: | |
Autorzy: | Skowron Stanisław, Dziwulski Jacek |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Arkusze wydawnicze: | 0,52 |
Język: | polski |
Strony: | 43 - 51 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 28 grudnia 2020 |
Abstrakty: | polski |
W pierwszej części artykułu podjęto próbę zdefiniowania obsługi klienta jako czynnika służącego budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku. Następnie omówiono rolę jakości obsługi klienta w procesie kształtowania przewagi konkurencyjnej. W ostatniej części podsumowano omówione elementy kształtujące obsługę klienta w zakresie logistycznym i marketingowym. |