Rola jakości obsługi klienta w procesie budowania przewagi konkurencyjnej organizacji
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
| Status: | |
| Autorzy: | Skowron Stanisław, Dziwulski Jacek |
| Dyscypliny: | |
| Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
| Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
| Arkusze wydawnicze: | 0,52 |
| Język: | polski |
| Strony: | 43 - 51 |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | TAK |
| Licencja: | |
| Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
| Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
| Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
| Data opublikowania w OA: | 28 grudnia 2020 |
| Abstrakty: | polski |
| W pierwszej części artykułu podjęto próbę zdefiniowania obsługi klienta jako czynnika służącego budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku. Następnie omówiono rolę jakości obsługi klienta w procesie kształtowania przewagi konkurencyjnej. W ostatniej części podsumowano omówione elementy kształtujące obsługę klienta w zakresie logistycznym i marketingowym. |
