Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Skowron Stanisław, Dziwulski Jacek
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,52
Język: polski
Strony: 43 - 51
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 28 grudnia 2020
Abstrakty: polski
W pierwszej części artykułu podjęto próbę zdefiniowania obsługi klienta jako czynnika służącego budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku. Następnie omówiono rolę jakości obsługi klienta w procesie kształtowania przewagi konkurencyjnej. W ostatniej części podsumowano omówione elementy kształtujące obsługę klienta w zakresie logistycznym i marketingowym.