Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Gandzel Agnieszka
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Strony: 111 - 126
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 28 grudnia 2020
Abstrakty: polski
W rozwoju muzycznym dziecka istotną rolę odgrywa odpowiednio zorganizowane środowisko rodzinne, które tworzy atmosferę sprzyjającą muzykowaniu.Prezentowany tekst przedstawia rodzinę, jako miejsce pierwszych doświadczeń muzycznych dziecka i rozwijania jego wrażliwości na wartość muzyki. Omówiony został rozwój muzyczny człowieka w świetle koncepcji M.Manturzewskiej i B.Kamińskiej, znaczenie muzyki w rozwoju człowieka w świetle teorii integralnego rozwoju S. Kunowskiego, jak również zadania rodziców w rozwijaniu wrażliwości muzycznej dzieci