Rola rodziców w edukacji muzycznej dzieci
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
| Status: | |
| Autorzy: | Gandzel Agnieszka |
| Dyscypliny: | |
| Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
| Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
| Język: | polski |
| Strony: | 111 - 126 |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | TAK |
| Licencja: | |
| Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
| Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
| Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
| Data opublikowania w OA: | 28 grudnia 2020 |
| Abstrakty: | polski |
| W rozwoju muzycznym dziecka istotną rolę odgrywa odpowiednio zorganizowane środowisko rodzinne, które tworzy atmosferę sprzyjającą muzykowaniu.Prezentowany tekst przedstawia rodzinę, jako miejsce pierwszych doświadczeń muzycznych dziecka i rozwijania jego wrażliwości na wartość muzyki. Omówiony został rozwój muzyczny człowieka w świetle koncepcji M.Manturzewskiej i B.Kamińskiej, znaczenie muzyki w rozwoju człowieka w świetle teorii integralnego rozwoju S. Kunowskiego, jak również zadania rodziców w rozwijaniu wrażliwości muzycznej dzieci |
