Wykorzystanie narzędzi komputerowych w nauczaniu zdalnym w relacji pomiędzy prowadzącymi zajęcia a studentami
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
| Status: | |
| Autorzy: | Wójcicka-Migasiuk Dorota, Paśnikowska-Łukaszuk Magdalena |
| Dyscypliny: | |
| Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
| Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
| Język: | polski |
| Strony: | 128 - 137 |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | TAK |
| Licencja: | |
| Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
| Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
| Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
| Data opublikowania w OA: | 28 grudnia 2020 |
| Abstrakty: | polski |
| W pracy nawiązano do wpływu pandemii na rozwój społeczno-gospodarczy i kulturę oraz relacji personalnych wobec osiągnięć technicznych w kształceniu na kierunkach techniczno-informatycznych. Dokonano porównania korzyści i wad pomiędzy kształceniem zdalnym online akształceniem tradycyjnym stacjonarnym. Skoncentrowano się na kształceniu osób o tendencjach osobowości introwertycznych wśród studentów uczelni technicznych. Zarówno podkreślono znaczenie jakości sprzętu i oprogramowania, jak i omówiono jej zróżnicowany wpływ na wybrane fazy procesu kształcenia, co pozwoliło wskazać na możliwości optymalizacji. Określono zakres możliwości kontynuowania kształcenia online w ramach kształcenia na kierunkach technicznych stacjonarnych pierwszego i drugiego stopnia. W pracy przedstawiono także możliwości posługiwania się narzędziem o właściwościach zbliżonych do tradycyjnej tablicy mającym znaczenie wkształtowaniu interakcji prowadzących zajęcia i studentów. |
