Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Wójcicka-Migasiuk Dorota, Paśnikowska-Łukaszuk Magdalena
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Strony: 128 - 137
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 28 grudnia 2020
Abstrakty: polski
W pracy nawiązano do wpływu pandemii na rozwój społeczno-gospodarczy i kulturę oraz relacji personalnych wobec osiągnięć technicznych w kształceniu na kierunkach techniczno-informatycznych. Dokonano porównania korzyści i wad pomiędzy kształceniem zdalnym online akształceniem tradycyjnym stacjonarnym. Skoncentrowano się na kształceniu osób o tendencjach osobowości introwertycznych wśród studentów uczelni technicznych. Zarówno podkreślono znaczenie jakości sprzętu i oprogramowania, jak i omówiono jej zróżnicowany wpływ na wybrane fazy procesu kształcenia, co pozwoliło wskazać na możliwości optymalizacji. Określono zakres możliwości kontynuowania kształcenia online w ramach kształcenia na kierunkach technicznych stacjonarnych pierwszego i drugiego stopnia. W pracy przedstawiono także możliwości posługiwania się narzędziem o właściwościach zbliżonych do tradycyjnej tablicy mającym znaczenie wkształtowaniu interakcji prowadzących zajęcia i studentów.