Wykorzystanie social mediów w komunikacji marketingowej i reklamie
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
| Status: | |
| Autorzy: | Paśnikowska-Łukaszuk Magdalena, Kawalec Żaneta |
| Dyscypliny: | |
| Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
| Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
| Język: | polski |
| Strony: | 56 - 64 |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | TAK |
| Licencja: | |
| Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
| Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
| Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
| Data opublikowania w OA: | 28 grudnia 2020 |
| Abstrakty: | polski |
| W niniejszym artykule przedstawiono aspekty wykorzystania technologii social mediów w życiu codziennym. Przedstawiono najpopularniejsze portale społecznościowe oraz aplikacje, które są obecnie wykorzystywane w komunikacji oraz reklamie. Omówiono korzyści jakie niesie ze sobą korzystanie z nowoczesnych mediów społecznościowych, atakże przedstawiono korzystne rozwiązania dotyczące funkcjonalności profili na mediach społecznościowych. Na koniec pracy podsumowano ją wnioskami końcowymi. |
