Wykorzystanie social mediów w komunikacji marketingowej i reklamie
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
Status: | |
Autorzy: | Paśnikowska-Łukaszuk Magdalena, Kawalec Żaneta |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | polski |
Strony: | 56 - 64 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 28 grudnia 2020 |
Abstrakty: | polski |
W niniejszym artykule przedstawiono aspekty wykorzystania technologii social mediów w życiu codziennym. Przedstawiono najpopularniejsze portale społecznościowe oraz aplikacje, które są obecnie wykorzystywane w komunikacji oraz reklamie. Omówiono korzyści jakie niesie ze sobą korzystanie z nowoczesnych mediów społecznościowych, atakże przedstawiono korzystne rozwiązania dotyczące funkcjonalności profili na mediach społecznościowych. Na koniec pracy podsumowano ją wnioskami końcowymi. |