Problemy nauki programowania na różnych etapach edukacji
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
Status: | |
Autorzy: | Celiński Maciej |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | polski |
Strony: | 65 - 83 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 28 grudnia 2020 |
Abstrakty: | polski |
Informatyka stała się częścią życia człowieka XXI. Ogromne zapotrzebowanie na nowe technologie oraz ich niezawodność działania tworzy nowe miejsca. Nowe oprogramowanie, które pojawia się na rynku jest odpowiedzią na to zapotrzebowanie. Nauka programowania na stałe zagościła w podstawie programowej w szkołach podstawowych od pierwszego etapu edukacji oraz w szkołach średnich. |