Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Łazuka Ewa
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Strony: 148 - 157
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 28 grudnia 2020
Abstrakty: polski
Celem artykułu jest zaprezentowanie możliwości aplikacji Teams oraz Whiteboard dostępnych w usłudze Office 365, w szczególności korzyści iproblemów wynikających z ich zastosowania w kształceniu matematycznym studentów. Omówiono zagadnienie wykorzystania e-learningu w procesie nauczania oraz problematykę synchronicznego kształcenia zdalnego, zuwzględnieniem specyfiki kształcenia w zakresie matematyki. Zwrócono uwagę na trudności pojawiające się przy zdalnej weryfikacji efektów uczenia się. Artykuł wzbogacono o rozważania i wnioski autorki, które są wynikiem jej doświadczeń wzakresie wykorzystania technik nauczania na odległość.