Pedagogiczna użyteczność aplikacji Teams i Whiteboard w nauczaniu matematyki wyższej
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
| Status: | |
| Autorzy: | Łazuka Ewa |
| Dyscypliny: | |
| Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
| Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
| Język: | polski |
| Strony: | 148 - 157 |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | TAK |
| Licencja: | |
| Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
| Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
| Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
| Data opublikowania w OA: | 28 grudnia 2020 |
| Abstrakty: | polski |
| Celem artykułu jest zaprezentowanie możliwości aplikacji Teams oraz Whiteboard dostępnych w usłudze Office 365, w szczególności korzyści iproblemów wynikających z ich zastosowania w kształceniu matematycznym studentów. Omówiono zagadnienie wykorzystania e-learningu w procesie nauczania oraz problematykę synchronicznego kształcenia zdalnego, zuwzględnieniem specyfiki kształcenia w zakresie matematyki. Zwrócono uwagę na trudności pojawiające się przy zdalnej weryfikacji efektów uczenia się. Artykuł wzbogacono o rozważania i wnioski autorki, które są wynikiem jej doświadczeń wzakresie wykorzystania technik nauczania na odległość. |
