Pedagogiczna użyteczność aplikacji Teams i Whiteboard w nauczaniu matematyki wyższej
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
Status: | |
Autorzy: | Łazuka Ewa |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | polski |
Strony: | 148 - 157 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 28 grudnia 2020 |
Abstrakty: | polski |
Celem artykułu jest zaprezentowanie możliwości aplikacji Teams oraz Whiteboard dostępnych w usłudze Office 365, w szczególności korzyści iproblemów wynikających z ich zastosowania w kształceniu matematycznym studentów. Omówiono zagadnienie wykorzystania e-learningu w procesie nauczania oraz problematykę synchronicznego kształcenia zdalnego, zuwzględnieniem specyfiki kształcenia w zakresie matematyki. Zwrócono uwagę na trudności pojawiające się przy zdalnej weryfikacji efektów uczenia się. Artykuł wzbogacono o rozważania i wnioski autorki, które są wynikiem jej doświadczeń wzakresie wykorzystania technik nauczania na odległość. |