Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
5
spoza wykazu
Status:
Autorzy: Barszcz Marcin, Montusiewicz Jerzy, Nowicki Tomasz, Kayumow Rakhim
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: angielski
Strony: 3918 - 3926
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 15th International Technology, Education and Development Conference
Skrócona nazwa konferencji: INTED 2021
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 8 marca 2021 do 9 marca 2021
Miasto konferencji: [Valencia] on-line
Państwo konferencji: HISZPANIA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
The pandemic of the COVID-19 infectious disease caused by the SARS-CoV-2 coronavirus has affected education systems around the world. It has led to the almost complete closure of many universities and colleges. To ensure the continuity of the teaching programme, there has been a shift from traditional teaching to operating remotely. Due to the state of the pandemic, economic activity has also been affected. In many cases, this has prevented students from carrying out apprenticeships. However, the Polish ministry responsible for university education (MNiSW) has taken the position that apprenticeships are an integral part of education and are compulsory. In this situation, the authorities of the Faculty of Electrical Engineering and Computer Science of the Lublin University of Technology introduced a solution which made it possible to achieve the learning outcomes assigned to the apprenticeship in the curriculum. In place of traditional apprenticeships, which take place in your workplace, additional simulated classes and practical projects carried out by students under the supervision of academic teachers were introduced. Classes of 80 hours were held during the holiday period for 4 weeks.