Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Warianty tytułu:
Mission and identity of contemporary enterprises
Autorzy: Zarębska Anna
Rok wydania: 2005
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 10
Wolumen/Tom: 56
Strony: 53 - 61
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski | angielski
Niniejsze opracowanie stanowi przegląd wybranych aspektów kreowania misji w przedsiębiorstwie. Autorka przedstawia proces tworzenia misji przedsiębiorstwa i wskazuje na jej kluczowe funkcje w organizacji. Artykuł prezentuje także wyniki badań nad misją spółek giełdowych.
The article reviews selected aspects of the mission creation in an enterprise. The author presents the process of mission creation and indicates its key functions in the organization. The results of research on mission of stock listed companies are presented in the paper as well.(original abstract)