Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Zarębska Anna
Rok wydania: 2005
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 11
Strony: 12 - 14
Bazy: BazTech | Google Scholar
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski
tożsamość przedsiębiorstwa jest wyraźnym przejawem wizerunku przedsiębiorstwa, jako wynik współdziałania wszystkich odczuć, wrażeń, jakie ludzie mają na temat firmy. [...] A u podstaw zarządzania tożsamością leży tworzenie odpowiedniego "kształtu" estetyki organizacji (lub jej marki), która wyraża "charakter" tejże organizacji (lub jej marki). Pod wpływem tych działań dochodzi do wytworzenia oczekiwanych, satysfakcjonujących klienta przeżyć i doświadczeń, które budują stabilny system wzajemnych relacji. [...] Zaproponowana koncepcja tożsamości organizacyjnej spaja powyższe rozważania, a dodatkowo pokazuje znacznie szerszą perspektywę, z której można rozważać zarządzanie przedsiębiorstwem. Wyjaśnia ona ponadto, dlaczego zarządzanie przedsiębiorstwem oparte wyłącznie na strategii, kulturze czy kompetencjach nie zawsze przynosi pożądane rezultaty. Spojrzenie to plasuje tożsamość na najwyższym poziomie organizacyjnym