Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
40
Lista A
Status:
Autorzy: Połednik Bernard
Rok wydania: 2013
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Wolumen/Tom: 120
Strony: 134 - 139
Impact Factor: 3,951
Web of Science® Times Cited: 30
Scopus® Cytowania: 37
Bazy: Web of Science | Scopus | Web of Science | Science Direct | Scopus | Medline | EBSCOhost
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
This study reports particle mass (PM) and number (PN) concentrations and student exposure in classrooms in three secondary schools in Lublin, Poland, during the winter (February–March) and summer (May–June) season measurements. The emissions from residential coal combustion and particle generating didactic experiments carried out in the classrooms significantly influenced the particle concentrations. In the winter season the average student exposure to PM and PN was respectively 2.1±0.4 (mean±standard deviation) and 1.5±0.5 times higher than outdoors.