Digitalising and regionalising service processes: the emergency travel document
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
5
spoza listy
Status: | |
Autorzy: | Mazur Barbara, Mazur-Małek Marta |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Rok wydania: | 2020 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | angielski |
Numer czasopisma: | 1 |
Wolumen/Tom: | 6 |
Strony: | 1 - 11 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Otwarte czasopismo |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 31 grudnia 2020 |
Abstrakty: | angielski |
Purpose The aim of the study is to assess the impact of two g l obal trends regionalisation and digitization on organisation al processes Method The first part consists of a literature review. The second part of the article consists of a quantitative and qualitative analysis of data . Main findings organisations can successfully use global trends to stream line their processes. Digitalisation and regionalisati on contribute to their improvement. Improved processes are faster and cheaper to perform, and require fewer contractors. Research limitations this research focuses only on one process in one department in one organisation Practical implications This a rticle presents an example of the practical use of digitalisation and regionalisation in the Foreign & Commonwealth Office. The process of digitalisation and regionalisation can be transferred to other processes in the same organisation and serve as an example for other organisations. Originality / value The impact of modern technologies on organisational processes is shown. |