Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
5
spoza listy
Status:
Autorzy: Mazur Barbara, Mazur-Małek Marta
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2020
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 1
Wolumen/Tom: 6
Strony: 1 - 11
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 31 grudnia 2020
Abstrakty: angielski
Purpose The aim of the study is to assess the impact of two g l obal trends regionalisation and digitization on organisation al processes Method The first part consists of a literature review. The second part of the article consists of a quantitative and qualitative analysis of data . Main findings organisations can successfully use global trends to stream line their processes. Digitalisation and regionalisati on contribute to their improvement. Improved processes are faster and cheaper to perform, and require fewer contractors. Research limitations this research focuses only on one process in one department in one organisation Practical implications This a rticle presents an example of the practical use of digitalisation and regionalisation in the Foreign & Commonwealth Office. The process of digitalisation and regionalisation can be transferred to other processes in the same organisation and serve as an example for other organisations. Originality / value The impact of modern technologies on organisational processes is shown.