Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
5
spoza listy
Status:
Autorzy: Caban Jacek
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2021
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Wolumen/Tom: 55
Strony: 212 - 219
Scopus® Cytowania: 10
Bazy: Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 14th International Scientific Conference on Sustainable, Modern and Safe Transport
Skrócona nazwa konferencji: TRANSCOM 2021
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 26 maja 2021 do 28 maja 2021
Miasto konferencji: High Tatras, Horný Smokovec
Państwo konferencji: SŁOWACJA
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 21 lipca 2021
Abstrakty: angielski
As commonly known during the operation of technical facilities their properties of operating parameters are changed, this also applies to the vehicle used internal combustion engines. It is connected with the influence of working and external factors on the internal combustion engine. For many years, there has been a discussion on the improvement of the ecological properties of vehicles moving in urban traffic, including technical, legal and solutions related to the technology of vehicle operation and use. This article presents preliminary test results of vehicle in the eco-driving operation in road condition in urban traffic. The results of the impact of chosen parameters like: average speed, time driving, course, type of road, number of stop’s, number of braking, was presented. Tests was carried out on passenger car powered by gasoline engine in urban traffic condition travel by so called ”routine route”, of a selected area of the city of Lublin in the south-east Poland.