Learning Apps jako narzędzie do stymulowania rozwoju mowy dzieci w wieku przedszkolnym
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
| Status: | |
| Warianty tytułu: |
Learning Apps as a Tool for Stimulating Speech Development of Preschool Children
|
| Autorzy: | Gandzel Agnieszka |
| Dyscypliny: | |
| Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
| Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
| Arkusze wydawnicze: | 1,7 |
| Język: | polski |
| Strony: | 11 - 25 |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | TAK |
| Licencja: | |
| Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
| Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
| Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
| Data opublikowania w OA: | 21 lipca 2021 |
| Abstrakty: | polski |
| Niniejszy artykuł ma na celu przedstawienie możliwości, jakie daje Learning Apps w stymulowaniu rozwoju mowy dzieci w wieku przedszkolnym. W prezentowanym tekście opisany został rozwój mowy przedszkolaków, znaczenie nowoczesnych technologii dla tegoż rozwoju oraz przykłady wykorzystania Learning Apps w celu urozmaicania zajęć, aktywizowania dzieci, a przede wszystkim stymulowania rozwoju ich mowy. |
