Learning Apps jako narzędzie do stymulowania rozwoju mowy dzieci w wieku przedszkolnym
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
Status: | |
Warianty tytułu: |
Learning Apps as a Tool for Stimulating Speech Development of Preschool Children
|
Autorzy: | Gandzel Agnieszka |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Arkusze wydawnicze: | 1,7 |
Język: | polski |
Strony: | 11 - 25 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 21 lipca 2021 |
Abstrakty: | polski |
Niniejszy artykuł ma na celu przedstawienie możliwości, jakie daje Learning Apps w stymulowaniu rozwoju mowy dzieci w wieku przedszkolnym. W prezentowanym tekście opisany został rozwój mowy przedszkolaków, znaczenie nowoczesnych technologii dla tegoż rozwoju oraz przykłady wykorzystania Learning Apps w celu urozmaicania zajęć, aktywizowania dzieci, a przede wszystkim stymulowania rozwoju ich mowy. |