Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Warianty tytułu:
Learning Apps as a Tool for Stimulating Speech Development of Preschool Children
Autorzy: Gandzel Agnieszka
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 1,7
Język: polski
Strony: 11 - 25
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 21 lipca 2021
Abstrakty: polski
Niniejszy artykuł ma na celu przedstawienie możliwości, jakie daje Learning Apps w stymulowaniu rozwoju mowy dzieci w wieku przedszkolnym. W prezentowanym tekście opisany został rozwój mowy przedszkolaków, znaczenie nowoczesnych technologii dla tegoż rozwoju oraz przykłady wykorzystania Learning Apps w celu urozmaicania zajęć, aktywizowania dzieci, a przede wszystkim stymulowania rozwoju ich mowy.