Dydaktyczne determinanty skuteczności zdalnej edukacji w dobie pandemii COVID-19
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
| Status: | |
| Warianty tytułu: |
Didactic Determinants of the Effectiveness of Distance Education in the Time of the COVID-19 pandemic
|
| Autorzy: | Lis Renata |
| Dyscypliny: | |
| Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
| Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
| Arkusze wydawnicze: | 1,7 |
| Język: | polski |
| Strony: | 26 - 39 |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | TAK |
| Licencja: | |
| Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
| Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
| Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
| Data opublikowania w OA: | 21 lipca 2021 |
| Abstrakty: | polski |
| W dobie pandemii COVID-19 cały sektor edukacji formalnej został zmuszony do wdrożenia kształcenia na odległość. Na proces uczenia się i nauczania zdalnego wywiera wpływ wiele czynników. Można je skategoryzować w trzy podstawowe grupy: właściwości psychiczne uczestnika procesu edukacyjnego, czynniki dydaktyczne i właściwości środowiska, w którym zachodzi edukacja. W niniejszym artykule omówiono wybrane czynniki dydaktyczne, które determinują skuteczność i jakość kształcenia, takie jak: organizacja zdalnego nauczania, metody kształcenia i materiał dydaktyczny. |
