Dydaktyczne determinanty skuteczności zdalnej edukacji w dobie pandemii COVID-19
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
Status: | |
Warianty tytułu: |
Didactic Determinants of the Effectiveness of Distance Education in the Time of the COVID-19 pandemic
|
Autorzy: | Lis Renata |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Arkusze wydawnicze: | 1,7 |
Język: | polski |
Strony: | 26 - 39 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 21 lipca 2021 |
Abstrakty: | polski |
W dobie pandemii COVID-19 cały sektor edukacji formalnej został zmuszony do wdrożenia kształcenia na odległość. Na proces uczenia się i nauczania zdalnego wywiera wpływ wiele czynników. Można je skategoryzować w trzy podstawowe grupy: właściwości psychiczne uczestnika procesu edukacyjnego, czynniki dydaktyczne i właściwości środowiska, w którym zachodzi edukacja. W niniejszym artykule omówiono wybrane czynniki dydaktyczne, które determinują skuteczność i jakość kształcenia, takie jak: organizacja zdalnego nauczania, metody kształcenia i materiał dydaktyczny. |