Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Warianty tytułu:
Design Thinking as an Innovative Process of Improving the Quality of Education
Autorzy: Lis Renata
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 1,7
Język: polski
Strony: 40 - 54
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 21 lipca 2021
Abstrakty: polski
Design thinking, jako innowacyjny proces stymulujący myślenie kreatywne, może służyć do wspólnego znajdowania rozwiązań wielu problemów w różnorakich środowiskach edukacyjnych. W artykule przedstawiono koncepcję design thinking, jego istotę, cechy, modele, narzędzia i techniki, ze szczególnym uwzględnieniem zastosowania ich w podnoszeniu jakości kształcenia. Pokazano także szereg różnych zastosowań design thinking w praktyce edukacyjnej.