Design thinking jako innowacyjny proces doskonalenia jakości kształcenia
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
| Status: | |
| Warianty tytułu: |
Design Thinking as an Innovative Process of Improving the Quality of Education
|
| Autorzy: | Lis Renata |
| Dyscypliny: | |
| Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
| Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
| Arkusze wydawnicze: | 1,7 |
| Język: | polski |
| Strony: | 40 - 54 |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | TAK |
| Licencja: | |
| Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
| Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
| Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
| Data opublikowania w OA: | 21 lipca 2021 |
| Abstrakty: | polski |
| Design thinking, jako innowacyjny proces stymulujący myślenie kreatywne, może służyć do wspólnego znajdowania rozwiązań wielu problemów w różnorakich środowiskach edukacyjnych. W artykule przedstawiono koncepcję design thinking, jego istotę, cechy, modele, narzędzia i techniki, ze szczególnym uwzględnieniem zastosowania ich w podnoszeniu jakości kształcenia. Pokazano także szereg różnych zastosowań design thinking w praktyce edukacyjnej. |
