Design thinking jako innowacyjny proces doskonalenia jakości kształcenia
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
Status: | |
Warianty tytułu: |
Design Thinking as an Innovative Process of Improving the Quality of Education
|
Autorzy: | Lis Renata |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Arkusze wydawnicze: | 1,7 |
Język: | polski |
Strony: | 40 - 54 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 21 lipca 2021 |
Abstrakty: | polski |
Design thinking, jako innowacyjny proces stymulujący myślenie kreatywne, może służyć do wspólnego znajdowania rozwiązań wielu problemów w różnorakich środowiskach edukacyjnych. W artykule przedstawiono koncepcję design thinking, jego istotę, cechy, modele, narzędzia i techniki, ze szczególnym uwzględnieniem zastosowania ich w podnoszeniu jakości kształcenia. Pokazano także szereg różnych zastosowań design thinking w praktyce edukacyjnej. |