Gamifikacja „nowe” narzędzie dydaktyczne
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
| Status: | |
| Warianty tytułu: |
Gamification "new" teaching tool
|
| Autorzy: | Skrzypczak Oliwia, Matejek Gabriela, Celiński Maciej |
| Dyscypliny: | |
| Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
| Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
| Arkusze wydawnicze: | 1,1 |
| Język: | polski |
| Strony: | 74 - 88 |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | TAK |
| Licencja: | |
| Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
| Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
| Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
| Data opublikowania w OA: | 21 lipca 2021 |
| Abstrakty: | polski |
| Gamifikacja polega na wykorzystaniu elementów projektowanych w grach, w kontekście innymi niż gry. W przypadku gamifikacji w edukacji mówić można, że ma ona na celu zwiększenie poziomu motywacji, zaangażowania ucznia w proces zdobywania wiedzy. Ma ona zastosowanie w takich obszarach jak edukacja, szkolenia, e-learning, finanse, marketing, sport. W dobie powszechnej cyfryzacji społeczeństwa, gamifikacja może być z powodzeniem stosowana na wszystkich etapach edukacji. |
