Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Warianty tytułu:
Gamification "new" teaching tool
Autorzy: Skrzypczak Oliwia, Matejek Gabriela, Celiński Maciej
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 1,1
Język: polski
Strony: 74 - 88
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 21 lipca 2021
Abstrakty: polski
Gamifikacja polega na wykorzystaniu elementów projektowanych w grach, w kontekście innymi niż gry. W przypadku gamifikacji w edukacji mówić można, że ma ona na celu zwiększenie poziomu motywacji, zaangażowania ucznia w proces zdobywania wiedzy. Ma ona zastosowanie w takich obszarach jak edukacja, szkolenia, e-learning, finanse, marketing, sport. W dobie powszechnej cyfryzacji społeczeństwa, gamifikacja może być z powodzeniem stosowana na wszystkich etapach edukacji.