Gamifikacja „nowe” narzędzie dydaktyczne
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
Status: | |
Warianty tytułu: |
Gamification "new" teaching tool
|
Autorzy: | Skrzypczak Oliwia, Matejek Gabriela, Celiński Maciej |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Arkusze wydawnicze: | 1,1 |
Język: | polski |
Strony: | 74 - 88 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 21 lipca 2021 |
Abstrakty: | polski |
Gamifikacja polega na wykorzystaniu elementów projektowanych w grach, w kontekście innymi niż gry. W przypadku gamifikacji w edukacji mówić można, że ma ona na celu zwiększenie poziomu motywacji, zaangażowania ucznia w proces zdobywania wiedzy. Ma ona zastosowanie w takich obszarach jak edukacja, szkolenia, e-learning, finanse, marketing, sport. W dobie powszechnej cyfryzacji społeczeństwa, gamifikacja może być z powodzeniem stosowana na wszystkich etapach edukacji. |