Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Pytka Jarosław, Budzyński Piotr, Tomiło Paweł, Laskowski Jan, Michałowska Joanna, Gnapowski Ernest, Błażejczak Dariusz, Łukaszewicz Andrzej
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Strony: 692 - 697
Web of Science® Times Cited: 0
Scopus® Cytowania: 3
Bazy: Web of Science | Scopus | IEEE Xplore
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 8th IEEE International Workshop on Metrology for AeroSpace (MetroAeroSpace)
Skrócona nazwa konferencji: MetroAeroSpace 2021
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 23 czerwca 2021 do 25 czerwca 2021
Miasto konferencji: Neapol
Państwo konferencji: WŁOCHY
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
The IMUMETER is a name an innovative sensor for measuring motion of any object, originally proposed by the authors. The IMUMETER was developed specifically for the purpose of monitoring airplane’s motion in flight, especially during takeoff and landing. Separate phases of flight can be recognized by this sensor and this enables to analyze The paper includes the description of the development process as well as the tests of the IMUMETER prototype. Results obtained during a flight test campaign, performed with the PZL 104 Wilga 35A have also been included in the paper. One conclusion is that the IMUMETER sensor enables to determine touchdown point and, consequently to calculate landing ground roll distance.