Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Czyż Zbigniew, Karpiński Paweł, Skiba Krzysztof
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Strony: 682 - 686
Scopus® Cytowania: 0
Bazy: Scopus | IEEE Xplore
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 8th IEEE International Workshop on Metrology for AeroSpace (MetroAeroSpace)
Skrócona nazwa konferencji: MetroAeroSpace 2021
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 23 czerwca 2021 do 25 czerwca 2021
Miasto konferencji: Neapol
Państwo konferencji: WŁOCHY
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
The choice of propeller geometry in the electric propulsion of an aircraft has a significant impact on its performance. There are few studies devoted to the experimental testing of propellers dedicated to this type of propulsion. This paper presents the results of an experimental study of the propellers for the electric propulsion system. Selected parameters related to the performance of a set of 12-inch plastic propellers with different pitch values were analyzed in the study. The tests were carried out on a constructed test stand which enabled the adjustment of parameters such as rotational speed or voltage of the electric motor. The test stand was equipped with a set of sensors that allow the recording of defined parameters. The obtained results give general knowledge about the performance of the propellers with different pitch values under static conditions and constitute the basis for further research under forced airflow conditions.