Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
140
Lista 2021
Status:
Autorzy: Hołyszko Piotr, Zieliński Dariusz, Niewczas Andrzej, Rymarz Joanna, Dębicka Ewa
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2021
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 16
Wolumen/Tom: 14
Numer artykułu: 5035
Strony: 1 - 18
Web of Science® Times Cited: 1
Scopus® Cytowania: 1
Bazy: Web of Science | Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 17 sierpnia 2021
Abstrakty: angielski
When a trolleybus travels through insulated sections of the overhead contact line, it experiences momentary power interruptions, which adversely affect the vehicle’s on-board auxiliary subassemblies. To reduce these negative effects, one can harness energy recovered via regenerative braking. A model power supply circuit diagram for structural systems of the trolleybus is proposed. Simulation tests were carried out to develop a method for analyzing power supply to trolleybus auxiliary devices and verify it in a real-life example. The results allow determination of the limit power that can be generated by the trolleybus drive system to feed auxiliary devices during interruptions in power supply from the overhead contact line. The possibility of powering the on-board auxiliary equipment of a trolleybus using energy from recuperation with a traction motor is presented.