Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
5
spoza wykazu
Status:
Autorzy: Rzepka Agnieszka, Kocot Maria, Maciaszczyk Magdalena, Kocot Damian, Sabat Anna
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,58
Język: angielski
Strony: 161 - 170
Efekt badań statutowych TAK
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 23nd International Conference on Information Technology for Practice
Skrócona nazwa konferencji: IT for Practice 2020 - ČSSI
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 3 grudnia 2020 do 3 grudnia 2020
Miasto konferencji: Ostrava
Państwo konferencji: CZECHY
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
Economic crises, like the one caused by the COVID-19 pandemic in 2020, are a characteristic feature of the economy. Although many industries collapsed, a dynamic development of the e-commerce sector could be observed. The purpose of this article is to analyze this phenomenon. The conclusions present a proprietary model of e-commerce during the coronavirus epidemic. Efforts have been made to demonstrate the possible long-term effects of the development of new sales model in future. The included recommendations for companies and retailers suggest further intensification of e-commerce. The summary of the article concludes that, despite the economic crisis associated with the COVID-19 pandemic, the e-commerce industry is growing rapidly and its introduction could be an effective means of surviving the economic recession. Thus smart management of this sector of the economy is crucial. The success factor in this respect is to treat one's consumers as business partners.