Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Szymoniuk Barbara
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Strony: 121 - 142
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski
Skuteczna komunikacja marketingowa, czyli taka, która sprawnie przyczynia się do realizacji misji, wizji i celów strategicznych przedsiębiorstwa, staje się coraz ważniejszym czynnikiem sukcesu na rynku. Niestety, do- minujący na świecie konwencjonalny marketing i konwencjonalna komunikacja, ukierunkowane głównie na osiąganie efektów ekonomicznych, przyczyniają się do degradacji środowiska przyrodniczego i społecznego. Celem rozważań jest wykazanie, że poprawę tego stanu rzeczy może przy- nieść zrównoważona komunikacja marketingowa, rozumiana w dwojaki sposób: 1) jako element zrównoważonego marketingu, czyli marketingu zgodnego z założeniami zrównoważonego rozwoju, 2) jako zrównoważony system komunikowania marketingowego o uniwersalnym zastosowaniu. Przedstawione w tekście koncepcje mogą stanowić inspirację dla nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia z zakresu komunikacji marketingowej oraz dla przedsiębiorstw poszukujących złotego środka” w podejściu do prowadzonej w erze cyfrowej komunikacji, która ma być jednocześnie skuteczna i zrównoważona.