Zrównoważona komunikacja marketingowa
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
Status: | |
Autorzy: | Szymoniuk Barbara |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | polski |
Strony: | 121 - 142 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | NIE |
Abstrakty: | polski |
Skuteczna komunikacja marketingowa, czyli taka, która sprawnie przyczynia się do realizacji misji, wizji i celów strategicznych przedsiębiorstwa, staje się coraz ważniejszym czynnikiem sukcesu na rynku. Niestety, do- minujący na świecie konwencjonalny marketing i konwencjonalna komunikacja, ukierunkowane głównie na osiąganie efektów ekonomicznych, przyczyniają się do degradacji środowiska przyrodniczego i społecznego. Celem rozważań jest wykazanie, że poprawę tego stanu rzeczy może przy- nieść zrównoważona komunikacja marketingowa, rozumiana w dwojaki sposób: 1) jako element zrównoważonego marketingu, czyli marketingu zgodnego z założeniami zrównoważonego rozwoju, 2) jako zrównoważony system komunikowania marketingowego o uniwersalnym zastosowaniu. Przedstawione w tekście koncepcje mogą stanowić inspirację dla nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia z zakresu komunikacji marketingowej oraz dla przedsiębiorstw poszukujących złotego środka” w podejściu do prowadzonej w erze cyfrowej komunikacji, która ma być jednocześnie skuteczna i zrównoważona. |