Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
5
Lista B
Status:
Autorzy: Łusiak Tomasz, Grudzień Andżelika
Rok wydania: 2013
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 17
Wolumen/Tom: 7
Strony: 47 - 50
Web of Science® Times Cited: 0
Bazy: Web of Science
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 15 marca 2013
Abstrakty: angielski
The paper provides a discussion of the influence of turbulence in the areaa of high urban buildings or in vicinity of fire on safety of helicopter flights. The analysis was conducted using Ansys Fluent software. All the threats considering helicopter flight, landing and hovering in such an environment were shown. As objects of this research helicopter types: W3-A Sokół, W3-A Głuszec and Robinson R-44 were used.